niedziela, 6 listopada 2016

Zamienniki matowych pomadek Kylie Jenner I Powrót na bloga

Cześć kochani !

Przepraszam Was bardzo, że ostatnio nie pojawiały się posty na blogu, ale miałam masę nauki i wiele spraw do ogarnięcia i po prostu nie miałam nawet czasu dla siebie, a tym bardzie żeby móc napisać jakikolwiek post. Zdaję sobie sprawę, że nie było mnie tutaj bardzo długo, ale postaram się z całej siły, aby było tak jak dawniej - albo nawet lepiej :) Jednak zmieni się ilość postów tygodniowo. Do tej pory posty pojawiały się dwa razy tygodniowo, czyli w środę i sobotę, lecz od teraz będą pojawiały się tylko raz tygodniowo i będzie to niedziela. 

Dziś przygotowałam dla Was wpis o zamiennikach sławnych pomadek od Kylie Jenner. Zebranie potrzebnych informacji zajęło mi wiele czasu, choć wiem, że było warto.

KYLIE LIP KIT.. Gdy Kylie wydała swoje pierwsze matowe pomadki przyznam, że bardzo się zaciekawiłam. Do zakupu pomadek zbieram się już od dawna, ale jakoś nie umiem się przemóc. Moim wymarzonym odcieniem stał się CANDY K, czyli "idealny nude w odcieniach różu". Jestem jednak bardzo sceptyczna do zamawiania zza granicy i jak na razie korzystam z tych produktów jakie mam pod ręką. Dla innych przeszkodą może być cena, gdyż 29 $ za pomadkę z kredką to wcale nie tak mało. Niektórzy wolą pójść do sklepu i sprawdzić czy dany odcień im pasuje niż odsyłać produkt do USA.




Co myślę o Kylie Lip Kit? Na pewno to co każda z Was.. Nawet jeśli nie jestem do końca przekonana co do zamawiania zza granicy to jednak bardzo chciałabym ją mieć i sprawdzić czy jest ona taka świetna jak ja zachwalają. Ich kolory i jakość przemawia za tym, żeby je mieć i pokochać. Idealne matowe pomadki, pięknie podkreślające usta błyszczyki i oryginalne kolory- jednak ja Wam dziś udowodnię, że można znaleźć zamienniki, odpowiedniki tych kultowych pomadek !
(nie uwzględniłam niestety wszystkich pomadek jakie w ogóle są dostępne na stronie, ale jeśli będziecie chcieli to zrobię drugą część).

Zaproponuje Wam dosyć szeroką gamę zamienników. Zapewne odpowiednki będę się różnimy ceną, ale także niektóre jakością. Niektóre produkty mogą się nieznacznie różnić od oryginału - wiadomo, gdyż nie zajdziemy raczej takiego, który będzie identyczny do pomadek Kylie. Jednak ja zwracałam głównie uwagę na ton w jaki wpada dany odcień. 
(Najlepiej dopasowane według mnie kolory oznaczyłam napisem "BEST!")



1. MAC - "Velvet Teddy"
2. Anastasia Beverly Hills - "Pure Hollywood"
3. Maybelline- Vivid matte liquid 50 "Nude thrill"
4. Catrice LongLasting Lip Pencil 100 Upper Brown Side
5. Too Faced- Melted "child star"
6. Jeffre Star Velour Liquid Lipstick "Celebrity Skin"

1. Inglot Soft Precision Lipliner 63
3. Golden Rose Dream Lips Lipliner 504
4. Miss Sporty Lipliner Pencil 011 Coffee
5. Golden Rose Vision - "109" 
6. NYX Soft Matte Lip Cream "Abu Dhabi" 
7. NYX Lingerie"Sandstorm" 

2. Colourpop- "Echo Park" 
3. Anastasia Beverly Hills - "Naked"
4. La Splash "Innocent Vixen"
5. Revlon- Ultra HD Matte "Seduction" 
6. NYX Soft Matte Lip Cream "London" 

2. Paese- Manifesto "912"
3. Makeup Revolution- Salvation Velvet "What I Believe"
4. Jordana-Sweet Cream Matte- "09 Rose Macaron"
5. Golden Rose Longstay Liquid Matte Lipstick "11"

1. Lovely- Extra Lasting "02"
3. Kobo- Matte liquid lipstick - "405"
4. Colourpop- "clueless"
5. Anastasia Beverly Hills - "Soft Lilac"
6. Jeffre Star Velour Liquid Lipstick  "Doll Parts"

1. Too Faced- Melted matte- "Naughty By nature" 
2. Jeffre Star Velour Liquid Lipstick - Dominatrix
3. ColourPop Liquid Lipstick Ultra Matte Lip "Limbo"
4. Golden Rose Longstay Liquid Matte Lipstick  "12"
5. Lime Crime Velvetines- "Salem"
6. Dose of colours- "chocolate wasted"

1. Maybelline- Vivid matte liquid- "possesed plum"
2. Golden Rose Longstay Liquid Matte Lipstick  "05"
3. NYX Soft Matte Lip Cream "Transylvania"
4. Lime Crime Velvetines- "Jinx"
5. Dose of colours- "Berry me"
6. Essence- velvet matt- "24"

 
1.Maybelline- Vivid matte liquid- "Orange shot"
2. NYX Soft Matte Lip Cream "Morocco"
3. Jeffre Star Velour Liquid Lipstick "Anna Nicole"
4. Colourpop Liquid Lipstick Ultra Matte Lip "succulent"
5. NYX Liquid Suede Lipstick "orange county"

 
1. Lovely- Extra Lasting "03"
2. The Balm- Meet Matt(e) Hughes- "Devoted"
3. Lime Crime Velvetines- "Red Velvet"
4. Too faced Melted Matte "Ladyballs"
5.  Jeffre Star Velour Liquid Lipstick "Redrum"
6. Essence Longlasting- "Silky Red"

1. Jeffre Star Velour Liquid Lipstick "Jawbreaker" 
2. NYX Liquid Suede Lipstick "Little Denim Dress" 
3. MAC Lip Mix "Cyan"
4. Kaoir- "Baby Bleu" 
5. NYX Macaron Lippiec "Blue Velvet" 

1. NYX Soft Matte Lip Cream "Moscow' 
2. La splash Lip Couture "Vindictive" 
3. NYX Liquid Suede Lipstick "jet set" 
5. Colourpop Liquid Lipstick Ultra Matte Lip "Jellies" 
6. Too Faced Melted Matte- "Who's Zoomin Who" 

1. Jeffre Star- "Weirdo" 
2. NYX Liquid Suede Lipstick "Alien" 
3. Anastasia Beverly Hills- "Midnight"
4. Lime Crime Velvetines- "Black Velvet" 
5. Golden Rose- Velvet Matt -"33" 
6. Tarte Tarteist Lip Paint "Naughty"


Jak wam się podoba post? 

Napiszcie mi w komentarzu, czy macie którąś z tych pomadek. Jak wam się sprawdzają?  A może macie oryginalne od Kylie?

Gleamdreams jest aktualnie offline 😊

9 komentarzy :

  1. Ale się napracowałaś! Bardzo przejrzysty post :) Osobiście posiadam Posie K od Kylie. Też zanim ją zamówiłam długo się zastanawiałam, jednak jest niesamowita! Tak dobrze się trzyma, że pod wieczór trudno ją zmyć. Pigmentacja również jest świetna, a zapach przypomina czekoladę. Koniecznie skorzystam z zamienników, które podałaś, kolory są identyczne <3
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post, jak pewno każdy marzę o oryginalnej pomadce od Kylie, ale na tą chwilę mogę jedynie korzystać z zamienników. Świetnie, że napisałaś taki post, przyda mi się :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post. Na pewno przyda mi się lista zamienników, ponieważ są o wiele tańsze.
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Coraz bardziej ciekawi mnie vivid matte liqud :D swietny wpis

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś mnie nie ciągnie do tych pomadek. Uwielbiam matowe produkty, ale te jakoś mnie nie wołają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. używałam matowej od kobo, była bardzo fajna :) jednak ja nie jestem zwolenniczką szminek na codzień :)
    obserwuje, pozdrawiam i zapraszam :) tysiatestuje.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja czekam na swoja az do mnie dojdzie , zamówiłam Candy K i również długo się czaiłam na te pomadki ale myślę, że bede zadowolona
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    http://blackwomanx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post, nie spodziewałam się, że może być aż tak duży wybór w tych zamiennikach, super :) Najbardziej interesują mnie kolory zamienników Exposed i Dolce, które teraz będę mogła dodać do swojej kolekcji. Jest jeszcze jeden kolor, na którego nigdzie nie mogę trafić odcieniem, chodzi tu o Maliboo. Jak byś miała jakieś propozycję,co do niego to byłabym bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka