środa, 7 września 2016

Mix letnich zdjęć

Cześć wszystkim

Przepraszam wszystkich, że tak długo nie pojawiały się wpisy, ale nie miałam weny do pisania. Lecz właśnie wróciłam z wakacji, z nową energią, zapałem do pisania i nowymi pomysłami, więc od teraz posty będą pojawiać się znowu regularnie (środy i soboty).

Za nami już wakacje. Dlatego, w tym poście stworzyłam dla Was mix inspirujących letnich zdjęć. Mam nadzieję, że spodobają się Wam te zdjęcia i Was zainspirują jeszcze -choć pogoda jest taka sobie - bądź przynajmniej poprawią humor osobom, które tak jak ja przez najbliższe 10 miesięcy muszą chodzić do szkoły, ale nie tylko.

Mnie osobiście takie zdjęcia pomagają w takie już zimniejsze dni, a nawet zimą, przypomnieć sobie jak to było w lato, jak była pogoda, jak dobrze się bawiłam, więc może i Wam pomogą.

Za to właśnie kochamy lato.

 

 


 

 

 

 

 


 


A wy ?

Macie swoje takie ulubione letnie zdjęcia, które Was inspirują ?

Napiszcie mi o tym w komentarzach.

Gleamdreams jest aktualnie offline 😊

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka